Aktualności

Starszy referent do spraw obsługi sekretarsko - biurowej w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym KP Warszawa Targówek

Komendant Rejonowy Policji Warszawa VI poszukuje kandydatów na stanowisko starszego referenta do spraw obsługi sekretarsko - biurowej w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym Komisariatu Policji Warszawa Targówek

Wymiar etatu: 1

Adres urzędu 

Komenda Rejonowa Policji Warszawa VI, ul. Jagiellońska 51, 03-301 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

Komisariat Policji Warszawa Targówek, ul. Chodecka 3/5, 03-332 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa sekretariatu Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego,
  • zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w wydziale,
  • przygotowywanie korespondencji i dokumentacji przeznaczonej do wysłania i rozdzielanie dokumentacji wpływającej,
  • przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie korespondencji oraz przesyłek,
  • prowadzenie rejestrów, dzienników i książek ewidencyjnych,
  • przyjmowanie akt spraw ostatecznie załatwionych w celu ich przekazania do składnicy akt,
  • sporządzanie inwentaryzacji rocznej spraw i dokumentów.

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

praca administracyjno-biurowa

Wymagania związane ze stosunkiem pracy:

niezbędne

wykształcenie : średnie

doświadczenie zawodowe /staż pracy : 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze administracyjno-biurowym.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość pracy administracyjno-biurowej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność, samodzielność,
  • dobra organizacja pracy własnej.

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej,
  • umiejętność kreatywnego myślenia i i rozwiązywania problemów,
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182 poz 1228),
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.

Termin składania dokumentów:

03.12.2015 r.

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Rejonowa Policji Warszawa VI, ul. Jagiellońska 51, 03-301 Warszawa

Inne informacje:

Uprzejmie informujemy kandydatów, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów oraz oświadczeń. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego).  Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. Planowane  techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna.        

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem 22 60-382-40

Powrót na górę strony